ارائه تخفیف گروهی و پرداخت اقساط بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو

ارائه تخفیف گروهی

ارائه تخفیف گروهی و پرداخت اقساط بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو

ارائه تخفیف گروهی و پرداخت اقساط بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو - وبسایت سانا سیستم

شرایط اعطای تخفیف گروهی در بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو توسط شرکت سهامی بیمه ایران (نمایندگی نگین)، برای تمامی شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، طبق توافق به عمل آمده با شرکت سهامی بیمه ایران (نمایندگی نگین)، شرایط اعطای تخفیف گروهی در بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو، به شرح ذیل تعیین شده است:

بیمه‌­نامه‌­های شخص ثالث خودرو: به صورت ۳۰ درصد نقد و مابقی در اقساط ۵ ماهه متوالی که اولین قسط آن ۴۵ روز بعد از تاریخ صدور بیمه‌­نامه آغاز خواهد شد.

بیمه‌­نامه­‌های بدنه خودرو: به صورت ۳۰ درصد نقد و مابقی در اقساط ۸ ماهه متوالی که اولین قسط آن ۴۵ روز بعد از تاریخ صدور بیمه‌­نامه آغاز خواهد شد.

همچنین برای پرداخت حق بیمه بدنه گروهی، علاوه بر تخفیفات متعلق به مناسبت‌ها و تخفیف‌های مالک خودرو؛ ۱۰درصد تخفیف برای حداقل ۵۰ دستگاه خودرو، ۱۵درصد تخفیف برای ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۲۰ درصد تخفیف برای استفاده بیشتر از ۱۰۰ دستگاه خودرو توسط اعضای سازمان در نظر گرفته شده است.

بر اساس توافق به عمل آمده با بیمه ایران، این تسهیلات برای پرسنل و خانواده‌های تمامی شرکت‌های عضو سازمان قابل استفاده است.

منبع : سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران

  نظرات