بررسی مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960

بررسی مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960

 

بررسی مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960

 

با پیشرفت تکنولوژی می‌توان گفت که در حال حاضر تمام مردم دنیا به اینترنت وابسته هستند، در نتیجه فروش مودم روز به روز افزایش پیدا می‌کند به همین دلیل ما تصمیم داریم که یک مودم با کیفیت که توسط برند معتبر تولید شده است را به شما معرفی کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان مودم در سراسر جهان کمپانی تی پی لینک محسوب می‌شود که برند بسیار معتبری است. شایان ذکر است بدانید که ما در این محتوا قصد داریم نقد و بررسی مودم تی پی لینک مدل ۹۹۶۰ سری VDSL در دستور کار خود قرار دهیم تا شما با این مودم منحصر به فرد و خارق العاده بیشتر آشنا شوید. توجه داشته باشید که این مودم دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، پس بهتر است در ادامه محتوا با ما همراه باشید.

فهرست:

  • سرعت بالا wi-fi
  • تنظیم و راه اندازی ساده
  • جمع بندی

نقد و بررسی مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960

اگر بخواهیم نقد و بررسی مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 به صورت حرفه‌ای انجام دهیم باید ویژگی‌های این مودم را نام برده و هرکدام را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که  مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 دارای ویژگی‌های بارز است که هر شخص را به خود جذب می‌کند. شایان ذکر است بدانید که در قسمت زیر ویژگی‌های این مودم ذکر شده است در نتیجه می‌توانید با ویژگی‌های این مودم به صورت کامل آشنا شوید.

  • سرعت بالا
  • قدرت بالا آنتن دهی
  • سرعت بالا wi-fi
  • مدیریت اینترنت
  • تنظیم و راه اندازی ساده

سرعت بالا اینترنت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید مودم باید به آن توجه کرد سرعت مودم برای آپلود و دانلود است که به نام آب استریم و داون استریم شناخته می‌شود، لازم به ذکر است بدانید که مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 به تکنولوژی VDSL مجهز می‌باشد و قدرت این را دارد که تا ۱۰۰ مگابایت در ثانیه عملیات دانلود و آپلود را انجام دهد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این مودم به علت dsl یکپارچه‌ای که دارد توسط اکثر ISP ها پشتیبانی می‌شود.

قدرت بالا آنتن دهی مودم

یکی از ویژگی‌های بارز مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 آنتن دهی فوق العاده قوی آن می‌باشد.  که همین امر باعث شده تا در حال حاضر یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار محسوب شود. این مودم دارای دو آنتن غیرقابل جداشونده ۵ دی بی است.

سرعت بالای wi-fi در مودم ۹۹۶۰

این روزها استفاده از WI-FI رنگ و بویی تازه به خود گرفته است و هر شخص می‌تواند کارهای شخصی خود را با استفاده از وای‌فای انجام دهد اما پیشرفت تکنولوژی توانست این صنعت را منقلب کند، برای مثال در بسیاری از مواقع با این صحنه مواجه می‌شویم که افراد با استفاده از کنسول‌های بازی جدید مانند پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به اینترنت متصل شده و به صورت آنلاین بازی می‌کنند یا اینکه در حال حاضر کمپانی های بسیار بزرگی تلویزیون هایی را طراحی کرده‌اند که به اینترنت متصل می شود و شما به راحتی می‌توانید فیلم را به صورت آنلاین مشاهده کنید به همین دلیل باید سرعت وای‌فای مودم بالا باشد تا افراد یک خانواده بتوانند به مودم متصل شده و کارهای خود را انجام دهند. در نهایت بهتر است این نکته را بدانید که سرعت وای‌فای مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 بسیار بالا می‌باشد و حداکثر تا ۳۰۰ مگابایت در ثانیه به شما قدرت دانلود و آپلود می‌دهد.

مدیریت اینترنت

در این بخش از نقد و بررسی مودم تی پی لینک TP-Link TD-W9960 قصد داریم به نکته‌ای بسیار مهم اشاره کنیم که اکثر والدین به دنبال آن هستند. همانطور که می‌دانید فضای اینترنت برای تمام سنین مناسب نیست به همین دلیل بسیاری از والدین به دنبال این هستند تا بتوانند فرزند خود را در هنگام سرچ در فضای اینترنت مدیریت کنند تا وب سایت‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیست بر روی فرزندشان تاثیر منفی نگذارد. قابل ذکر است بدانید که مودم تی پی لینک TP-Link TD-W9960 از قابلیت بارز مدیریت بهره می‌برد در نتیجه اگر قصد دارید فرزند خود را مدیریت کنید این مودم می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

تنظیم و راه اندازی ساده مودم ۹۹۶۰ تی پی لینک

یکی از مهمترین بخش‌های استفاده از مودم، تنظیم و راه‌اندازی آن می‌باشد. همانطور که میدانید بخش تنظیم و راه اندازی مودم یکی از قسمت‌هایی است که بسیاری از افراد آن را بلد نیستند اما بهتر است بدانید که این مودم دارای رابط وب بسیار ساده‌ای است و طی چند ثانیه کانفیگ می‌شود در نتیجه تنظیم و راه اندازی آن اصلاً کار سختی نیست. این نکته را هم در نظر داشته باشید که تمامی تنظیم ها در هنگام کانفیگ صورت می‌گیرند.

راهنمای خرید مودم تی پی لینک TP-Link TD-W9960

اگر قصد خرید مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 را دارید بهتر است قبل از خرید با مشخصات فنی آن به طور کامل آشنا شوید تا بتوانید یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که بر روی لینک مربوط به این محصول کلیک کرده و بعد از مطالعه مشخصات فنی برای خرید آن اقدام کنید.

جمع بندی

مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 یک مودم بسیار خارق‌العاده است زیرا به گونه‌ای طراحی شده تا افراد بتوانند با سرعت بالا اینترنت را به اشتراک بگذارند و از طریق وای‌فای از آن استفاده کنند، لازم به ذکر است بدانید که سرعت وای فای این مودم بسیار بالا می‌باشد در نتیجه شما می توانید در حوزه‌های مختلف مانند بازی، تماشای فیلم، کارهای روزمره، دانلود و آپلود به راحتی از مودم تی پی لینک TPLink TD-W9960 استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع افراد بر این باور هستند که مودم‌ها با هم تفاوتی ندارند و به این مسئله معتقد هستند که تمام مودم‌های وایرلس و وای‌فای در یک سطح کیفی قرار دارند و تنها دلیل تفاوت قیمت بین آن‌ها نام شرکتی است که مودم را تولید می‌کند. اما مطمئنا شما با مطالعه محتوا نقد و بررسی مودم تی پی لینک TP-Link TD-W9960 حتما متوجه شده اید که تفاوت قیمت در مودم‌ها دلایل بسیار گوناگونی دارد در نتیجه امیدواریم با یک انتخاب درست و هوشمندانه بتوانید از سرعت اینترنت لذت ببرید.

منبع : برقچی

  نظرات