در خانه کار می کنید؟ در اینجا ۱۰ ابزار ضروری برای اتصال تیم شما از راه دور وجود دارد. – بخش اول

در خانه کار می کنید؟ در اینجا ۱۰ ابزار ضروری برای اتصال تیم شما از راه دور وجود دارد. – بخش اول

در خانه کار می کنید؟ در اینجا ۱۰ ابزار ضروری برای اتصال تیم شما از راه دور وجود دارد.

در خانه کار می کنید؟ در اینجا 10 ابزار ضروری برای اتصال تیم شما از راه دور وجود دارد.

حتی قبل از آنکه ویروس کرونا فعالیت های روزمره کره زمین را مختل کند، دورکاری شرایط بسیار نادری برای نیروی کار بود که بتوانند آن را به عنوان جزئی استاندارد در برنامه هفتگی خود بگنجانند.

مشاغل بزرگ و کوچک همچنان از محل کار دور خود استقبال می کنند – حتی شرکت های نوپا نیز از این کار استقبال می کنند. با دورکاری که روند جدیدی است، همکاری نیز به امری جدید تبدیل شده است. دیگر از کارمندان انتظار نمی رود که به طور مستقل کار کنند. در عوض، کار مشترک سودمندتر است. در حالی که همکاری به معنای بهبود کارایی و افزایش بهره وری است، شما هنوز هم برای فعالیت موفقیت آمیز با هم به ابزارهای مناسبی نیاز دارید.

از همه قابل توجه تر، در این زمان بی سابقه ای که دورکاری برای اولین بار به شدت مورد توجه همگان واقع شده است، برای برخی از شرکت ها که هنوز این سیاست را اتخاذ نکرده اند، چالش هایی را در پیش دارد. Odoo اودو برنامه های مختلفی برای کمک به تیم شما برای ارتباط با نیروی دورکارتان در دسترس قرار داده است. از جمله پیام رسانی، ردیاب های کار و بهره وری، از گفتگوی وب خدمات مشتری گرفته تا پیام کوتاه متنی، نرم افزار اودو همه این موارد را پوشش داده است.

ارتباط لحظه ای / پیام رسانی فوری

ارتباطات درون تیمی می تواند بزرگترین چالش باشد وقتی نیروی کار شما دورکار باشد.

صندوق پیام Odoo اودو

صندوق پیام Odoo اودو را می توان به دلخواه مشتری یا به دلخواه خودتان سفارشی کنید همچنین این امکان را فراهم می کند تا بین اعضای تیم، بخش ها و / یا کل شرکت یکپارچگی ایجاد شود. کانال های چت مختلف افراد را قادر می سازد تا در مورد کار، ایده های طوفان مغزی و در طول روز کاری با یکدیگر در ارتباط باشند همچنین اجازه می دهد تا پیام های مستقیم (DM) و پرونده ها برای یک شخص یا گروهی از کارمندان ارسال شود، از جمله امکان سازماندهی مکالمات در کانال های مختلف.

کانال های جدید می تواند برای تیم ها، پروژه های مختلف یا هر چیز دیگری که مربوط به تجارت شما است ایجاد شود. در هر کانال، اعضا می توانند یکدیگر را تگ (tag) کنند، اسناد را به اشتراک بگذارند و از طریق تماس صوتی ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، ربات داخلی اگر پیام مهمی را از دست داده باشید به شما اطلاع می دهد.

گفتگوی زنده Odoo

گفتگوی زنده (Live Chat) Odoo با وب سایت Odoo اودو شما ادغام می شود و به تیم شما اجازه می دهد تا در زمان واقعی با مشتریان خود چت کنید و به سوالات پاسخ دهید، قرار ملاقات ها را تعیین کرده و محصولات یا خدمات خود را در مکالمات ۱ به ۱ بفروشید. ویجت Odoo اودو فارسی را می توان سفارشی کرد که شامل یک تبریک آواتار باشد و برای هرگونه سوالی که بعد از ساعت کاری منظم وارد می شود ، یک “پیام دور” قرار دهد. این یک ابزار شخصی عالی است که می توانید به “دفتر آنلاین” و فروشگاه الکترونیکی خود اضافه کنید.

پیامک Odoo اودو

امروزه کسب و کارها از طیف گسترده ای از روش ها برای تعامل با مشتریانشان استفاده می کنند. از سیستم تلفنی VoIP گرفته تا ایمیل های شخصی شده، بیشتر مارک ها ایجاد تجربه ای از همه کانال را دارند که به بهترین وجه به مشتریان خود خدمت می کند. به همین دلیل خدمات ایمیل، پیام رسانی، پیام کوتاه یا پیامک به یک شکل بسیار موثر در برقراری ارتباط تبدیل شده اند. کانالی که بسیاری از تیم های خدمات مشتری شروع به استفاده از آن می کنند. Odoo Voip اودو فارسی ارتباط کاملا دو طرفه را فراهم می کند، به این معنی که مشتریان شما می توانند برای هر پیامی که ارسال می کنید، بنویسند و شما می توانید مستقیماً پاسخ دهید.

مدیریت پروژه

کار از راه دور به یک ابزار پیشرفته مدیریت پروژه نیاز دارد زیرا کارمندان شما به احتمال زیاد چندین پروژه در حال انجام برای تکمیل دارند. با چندین پروژه در حال انجام ، به فرم مشخصی از ارتباطات برای سازماندهی جزئیات برای کارمندان خود نیاز خواهید داشت. مدیریت پروژه Odoo اودو فارسی ابزار مناسبی برای این کار است اگر قبلاً آن را دریافت نکرده اید ، اکنون زمان تنظیم آن فرا رسیده است. این ابزار به شما امکان می دهد تا به صورت بصری ساده، پروژه ها را برنامه ریزی، ردیابی و همکاری کنید. می توانید وظایف، بحث ها، اسناد، برنامه ریزی، نقاط عطف، همکاری و موارد دیگر را در یک داشبورد کاربرپسند کنترل کنید.

سادگی عملکرد کشیدن و رها کردن به ویژه برای پروژه ها و مدیریت گردش کار در بین تیم ها بسیار مفید است. این برنامه با Google Drive ،Outlook و Google Calendar ادغام می شود، بنابراین می توانید از این ابزار به عنوان یک مرکز اصلی برای همکاری تیم ها استفاده کنید. این ابزار بسیار انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد از تابلوها، لیست ها و کارت ها برای ترسیم پروژه های خود استفاده کنید.

تعیین و تجزیه وظایف آسان است، زیرا به روزرسانی وضعیت و پیشرفت پروژه در یک نگاه موجود است. وقتی هیئت مدیره جدیدی برای پروژه های خود ایجاد کردید، می توانید اعضای تیم مربوطه را به هیئت مدیره اضافه کنید. از آنجا، می توانید وظایفی ایجاد کنید، آنها را به اعضای دیگر تیم اختصاص دهید و اسناد را به اشتراک بگذارید. همه این قابلیت ها در داشبورد Odoo شما موجود هستند.

علاوه بر این، صاحبان مشاغل همچنین می توانند در راس هر پروژه در حال انجام شرکت باشند. شما همیشه می توانید تصویر بزرگتر، آنچه در حال انجام است، آنچه پیش می آید و چه کسی مسئول چه چیزی است را ببینید. علاوه بر این، مدیران پروژه می توانند به راحتی کارها را واگذار کنند، مهلت تعیین کنند، بررسی کنند و آنچه را که باید انجام شود ارزیابی کنند.سرانجام، برای دورکاران، برنامه مدیریت پروژه Odoo اودو فارسی شامل تمام ابزارهای لازم برای جلوگیری از اتمام مهلت مقررات است.

 Odoo HR اودو

مدیریت منابع انسانی کار سختی است که شامل مدیریت زمان مرخصی، مذاکره درباره حقوق، رزرو جلسات در مناطق مختلف زمانی و مدیریت تعارضات است. با بسیاری از اتفاقات، احتمال بیشتری وجود دارد که چیزها از شکاف ها عبور کنند.

Odoo HR یک راهکار مدیریت کارمند با ویژگی های ارتباطی تیمی یکپارچه است. این نه تنها راهی برای ارتباط شما با کارمندان فراهم می کند بلکه جنبه های روزمره مدیریت آنها را نیز ردیابی می کند. با استفاده از Odoo HR اودو می توانید ساعت کاری کارمندان خود را ردیابی کنید، زمانبندی را کنترل کنید و در گفتگوی تیمی با آنها ارتباط موثری برقرار کنید. این برنامه به راحتی متناسب با نیازهای کسب و کار شما تنظیم می شود.

پروفایل کارمندان

برای اطمینان از اینکه ارتباطات تجاری گسب و کار شما قوی و متصل است، باید اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما یکدیگر را می شناسند. کسب و کار شما چه بزرگ باشد و چه کوچک، اگر عضوی از کارمندان یا کارکنان یکدیگر را نشناسند، چالش هایی پیش می آید. با این اوصاف، کارمندان باید بدانند که همکاران بخش کار می کنند تا ارتباطات مربوط به موضوعات خاص را بهبود بخشند یا سوالات خاصی را از شخص مناسب بپرسند.

با استفاده از برنامه Employees، نمایه های کارمندان را با توجه به زمینه کاری هر شخص در کسب و کار شما فراهم می کنند. اعضا می توانند در مورد افراد خاص مطالعه کنند، از نقش ها، علایق آنها و افرادی که به آنها گزارش می دهند مطلع شوند. علاوه بر این، پروفایل ها نامی را به چهره می گذارند و باعث می شود که بفهمید چه کسی در شرکت است.

مدیریت کارها

مدیریت کار و همکاری هنگام دورکاری با تیم های مختلف می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. اگر ابزار کارآمد مدیریت وظایف را نداشته باشید، عملکرد کلی کسب و کار به اندازه ممکن موفقیت آمیز نخواهد بود. ابزاری برای مدیریت وظایف که ویژگی های ارتباطی پایدار و قابلیت ردیابی تکالیف را با هم تلفیق می کند، روشی را که کارمندان مهمترین جنبه شرکت شما را تکمیل می کنند تغییر می دهد: شغل آنها. بدون وجود یک سیستم مدیریت پروژه قابل اعتماد، پروژه ها می توانند گیج کننده باشند، که ممکن است منجر به اتلاف وقت اعضای تیم شود تا بفهمند چه کاری باید انجام دهند. این مسائل بیشتر تشدید می شوند که مدیریت راهی مستقیم برای نظارت بر پیشرفت نداشته باشد، بنابراین آنها را از وضعیت جدا می کند.

مدیریت وظیفه Odoo Project یکی از موثرترین ابزارهای ارتباطی تجاری در مقایسه با سایر ابزارها است. این ابزار از اجرا تا اتمام هر کار آسان است زیرا به کارمندان و مدیران کمک می کند تا به موقع ترین اهداف ممکن را به موفقیت برسانند. مدیران می توانند مستقیماً وظایفی را به اعضای تیم اختصاص دهند و پیشرفت آنها را پیگیری کنند. آنها همچنین می توانند تاریخ های موعد مقرر و تنظیمات اولویت را تعیین کنند، که در یک لیست سازمان یافته برای همه افراد درگیر ظاهر می شود. با استفاده از ابزارهای ارتباطی داخلی، مدیریت وظیفه Odoo به کارمندان کمک می کند تا بدانند به چه کسی وظیفه را واگذار می کند، چه موقع موعد آن انجام می شود و سطح اهمیت برنامه ریزی متناسب با آن چیست.

وقت ملاقات

بهترین جلسات زمانی برگزار می شود که مردم برای آنها آماده شوند. ایجاد روشی برای برنامه ریزی موثر جلسات می تواند زمان بیشتری برای آماده شدن برای جلسه واقعی داشته باشد. با این اوصاف، ممکن است کسی فکر کند که برنامه ریزی جلسات یک پروسه آسان است، اما هنگام انتخاب زمان و تاریخ برای جلسه می تواند زمان زیادی را صرف کند. علاوه بر این، این فرایند معمولاً شامل یک زنجیره طولانی مدت ایمیل است. برنامه ریزان انتصاب کمک می کنند تا روند سریع و آسان انجام شود. آنها به شما امکان می دهند در بهترین وقت و زمان برنامه ریزی جلسه از همکاران و دوستان خود نظرسنجی کنید. در دسترس بودن شما را به دیگران معرفی می کند و به شما اطمینان می دهد که یک اسلات زمانی را دوبار رزرو نکنید. برنامه Appointments به تقویم آنلاین شما متصل می شود که کاملاً با تقویم Google و Outlook شما ادغام شده است و برنامه ریزی جلسات را آسان می کند.

در میان همه موارد دیگر، این برنامه گزینه ارسال دعوت نامه به افرادی را که باید با آنها ملاقات کنید فراهم می کند، به شما این امکان را می دهد که ببینید چه روز و زمانی برای آنها نیز بهتر است. اینها همه قرارهای تأیید شده با تقویم شما را همگام سازی می کند و رویدادی را در تقویم دعوت کنندگان شما ایجاد می کند. گرچه برای برنامه ریزی جلسات با افراد یا اعضای تیم در داخل سازمان به خوبی کار می کند، اما همچنین باعث ایجاد ایده آل برای ارتباط با مشتریان خارجی، مشتریان و همکاران می شود.

  نظرات