دعوت از فعالان حوزه بیت‌کوین و رمزارزها برای حضور در نشست کمیسیون فین‌تک

دعوت از فعالان حوزه بیت‌کوین و رمزارزها

دعوت از فعالان حوزه بیت‌کوین و رمزارزها برای حضور در نشست کمیسیون فین‌تک

دعوت از فعالان حوزه بیت‌کوین و رمزارزها برای حضور در نشست کمیسیون فین‌تک - وبسایت ساناسیستم

نشست کمیسیون فین‌تک برای بررسی مسائلی که اخیرا در زمینه بیت‌کوین و رمزارزها مطرح شده فردا یکشنبه هفدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، جلسه کمیسیون فین‌تک برای بررسی مسائلی که اخیرا در زمینه بیت‌کوین و رمزارزها مطرح شده فردا یکشنبه هفدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

در این جلسه پیرامون مواردی که اخیرا در زمینه بیت‌کوین و رمزارزها در فضای عمومی مطرح شده و این شائبه که برخی انحصارها در زمینه دارایی‌های دیجیتال در حال شکل‌گیری است، بحث و گفت‌وگو می‌شود.

برای بررسی موضوعات مطرح شده اخیر، کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، اقدام به تشکیل جلسه هم‌فکری با فعالین کسب‌وکارهای مرتبط با بیت‌کوین و رمزارزها کرده است. به مرور و با تدوین خواسته‌های صنفی، این خواسته‌ها از طریق نهادهایی مانند مرکز ملی فضای مجازی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت شاپرک، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، قوه قضاییه، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.

همه فعالان این حوزه می‌توانند به صورت آنلاین در جلسه حضور داشته باشند و در راستای اشتراک دیدگاه‌ها دغدغه‌های خود را بیان کنند.

علاقه‌مندان به حضور آنلاین در این جلسه دارند می‌توانند نام و مشخصات خود را به ایمیل دبیرخانه دبیرخانه سازمان به نشانی info@tehrannsr.org، ارسال و لینک ورود به نشست را دریافت کنند. این جلسه به صورت حضوری و آنلاین فردا ساعت ۳ تا ۵ بعدازظهر در محل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود.

 

  نظرات