دوربین حیاط و مشخصاتی آن

دوربین حیاط و مشخصاتی آن

دوربین حیاط

دوربین حیاط و مشخصاتی آن

معرفی دوربین حیاط

استفاده از دوربین مداربسته درصد سرقت را کاهش می دهد . شما با نصب دوربین مداربسته برای حیاط خانه می توانید از راه دور آنجا را کنترل کنید . در حین سرقت تصاویر را مشاهده کنید و سریع تر خود را به آنجا برسانید . تصاویر دوربین حیاط خانه می تواند به صورت ۲۴ ساعته تحت کنترل باشد و سارق با دیدن آن از سرقت خود دست خواهد برداشت .

دقت داشته باشید محلی که می خواهید دوربین حیاط را درآن نصب کنید بسیار مهم است و برای این کار بهتر است از متخصص کمک بگیرید . برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با یک دوربین مدار بسته حیاط داشته باشید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

نکاتی مهم در رابطه با نصب دوربین مداربسته حیاط

  • متراژ حیاط: اگر حیاط بزرگی دارید بهتر است از تعداد دوربین حیاط بیشتری استفاده کنید . در واقع برای حیاط هایی که نقطه کور دارند بهتر است از دوربین مداربسته حیاط چرخشی اسفاده کرد .
  • اگر در محله ای هستید که امنیت کمی دارد بهتر است خارج از حیاط خانه نیز از دوربین مدار بسته حیاط استفاده کنید . هر چه امنیت محیط زندگی شما کم باشد نیاز به سیستم های امنیتی در آنجا بیشتر است و بهتر است دوربین برای حیاط نیز استفاده شود .
  • علاوه بر حیاط خانه شما می توانید با دوربین حیاط خود مراقب منزل همسایه هایتان نیز باشید و در صورت سرقت از خانه همسایه ، با دوربین مداربسته حیاط خود آن را متوجه شوید .
  • دوربین مداربسته حیاط شما باید در برابر شرایط جوی مقاوم باشد و در صورت بارش باران ، وزش باد یا گرما زید بتواند دوام بیاورد و زود از بین نرود .
  • معمولا برای حیاط خانه از دوربین مداربسته بالت ، اسپیددام و جعبه ای استفاده می شود . دوربین مدار بسته حیاط از نوع بالت (Bullet) بیشتر در محیط های بیرونی مورد استفاده می شود که استفاده به عنوان دوربین مدار بسته برای حیاط نمونه بارز آن است . دوربین بالت در محیطی مانند حیاط دید در شب خوبی دارد . دوربین های اسپیددام نیز برای محیط های بزرگ که و با فاصله زیاد ساخته شده اند و می توان دوربین مدار بسته حیاط اسپیددام را همزمان با چرخش به حالت زوم در آورد . این دوربین حیاط روی اشیاء متحرک به صورت خودکار زوم می کند . مقاومت بالای دوربین مدل باکس نیز مناسب به عنوان دوربین مداربسته برای حیاط در نظر گرفته می شود .
  • دوربین برای حیاط را بهتر است روی دیوار نصب کنید و قابلیت چرخش داشته باشد . همچنین زاویه ای که برای دید دوربین حیاط انتخاب می کنید باید دقیق و با تخصص انجام شود زیرا شاید نقطه کوری در حیاط خانه شما وجود داشته باشد و از دید شما خارج باشد .
  • داشتن دید در شب در دوربین مداربسته حیاط بسیار مهم و تاثیرگذار است و برای مشاهده تصاویر در تاریکی مطلق ، از دوربین مداربسته برای حیاط از نوع دید در شب استفاده کنید .
  • همچنین می توانید دید دوربین حیاط را در زاویه ای قرار دهید که از درب خانه تصویر برداری کند و ورود و خروج افراد را چک کند .
  • شما می توانید دوربین درب حیاط را نیز طوری تنظیم کنید که هم داخل و هم خارج از محوطه مورد نظر را تصویر برداری کند . دوربین درب حیاط می تواند ورود و خروج افراد را نیز کنترل کند .

    قیمت دوربین مداربسته برای حیاط

    محیطی مانند حیاط خانه ، حیاط یک شرکت یا حیاط مدرسه ، دوربینی با مقاومت بالا نیاز دارد و داشتن شرایطی که با محیط حیاط سازگاری داشته باشد چه در برابر باد و باران ، چه در برابر ضربه موجب افزایش قیمت دوربین مداربسته برای حیاط می گردد . قیمت دوربین مداربسته برای حیاط به نسبت ویژگی های ذکر شده متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی را برای این نوع دوربین اعلام کرد .

  نظرات