فشرده سازی تصویر دوربین مدار بسته H265

فشرده سازی تصویر دوربین مدار بسته H265

فشرده سازی تصویر

فشرده سازی تصویر دوربین مدار بسته H265

دراین مقاله جهت آشنایی شما کاربران گرامی توضیحاتی در مورد دوربین مدار بسته H265 و دوربین مدار بسته H264 ارائه می گردد.

تاریخچه فشرده سازی تصویر دوربین مدار بسته H264

 همانگونه که اشاره گردید با اختراع دوربین مدار بسته نیاز های جنبی این دوربین ها چالشی برای تولید و ابداع فناوری های نوین گردید. به طور خلاصه در ابتدای تولید دوربین مدار بسته بحث ذخیره سازی اطلاعات دوربین ها بسیار مهم بود و ذخیره سازی اطلاعات بر روی کاست انجام میشد و برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته از فرمت های MPEG  استفاده میگردید. و با کمی پیشرفت تکنولوژی هارد ، با مقدار مشخص اطلاعات بر روی خود به بازار آمد ، اما به دلیل حجم بالای دیتا ذخیره شده در فضای هارد دیسک درون DVR  و  NVR کاربران را از لحاظ مدت زمان ذخیره  دچار مشکل می نمود.و کاربر زمان زیادی از تصاویر خود را در اختیار نداشت.

می توان گفت با پیشرفت تکنولوژی ذخیره سازی تصاویر، فرمت دوربین مدار بسته  H264 و دوربین مدار بسته H265 وارد بازار شد که تحول شگفت انگیزی در ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته ایجاد نمود.

منبع : دوربین مارکت


  • گروه مهندسین شرکت سانا سیستم راشا

با همکاری متخصصانی مجرب و مدیران برجسته صنعت، خدمات و تجارت در کشور، با سابقه فردی و سازمانی بیش از یک دهه به منظور ارایه خدمات تخصصی تشکیل گردیده است. ما با چشم انداز تبدیل شدن به معتبرترین برند ایرانی در زمینه ارایه خدمات تخصصی و با ماموریت افزایش درآمد و سودآوری برای کلیه ذینفعان و با استراتژی ارایه خدمات در بهینه ترین زمان و مناسب ترین هزینه و کیفیت در جهت کسب رضایت مندی مشتریان می باشیم.

  • گستره فعالیت شرکت

این شرکت با همراهی مهندسین برجسته کامپیوتر و برق به دو دپارتمان شبکه و برق، تقسیم بندی شده است.

      الف- دپارتمان شبکه:

ارائه مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات و اجرا در زمینه راه اندازی شبکه های محلی، گسترده و زیرساخت فیزیکی دیتا سنتر

       ب- دپارتمان برق:    

ارائه انواع راهکارهای  مشاوره ، طراحی ، اجرا و پشتیبانی سیستم های توزیع پاور با جدید ترین متدها و روش های حذف نویز ، تامین تجهیزات جهت شبکه های محلی و گسترده و دیتا سنتر

  • دپارتمان برق

متشکل از کارشناسان الکترونیک و قدرت، در خصوص  طراحی ، تامین تجهیزات، راه اندازی و تحویل، پشتیبانی و نگهداری و ارائه استاندارد فعالیت گسترده ای را آغاز نمودند. متخصصین این دپارتمان با گذراندن دورهای آموزشی درایورهای موتورهای آسنکرون در نمایندگی  ABB ،PLC OMRON مقدماتی و پیشرفته، UPS در کارخانه سکومک فرانسه (DMP,DMX,DGP,MASTERYS)، طراحی تابلوهایMV&LV ، هماهنگی حفاظتی رله ها، طراحی پلنت صنعتی – بخش برق، نرم افزارETAP، طراحی HMI و مانیتورینگ با نرم افزارWinCC،PLC های زیمنس سریS7 نرم افزارSimatic Manager و برنامه نویسی پیشرفته C++ وتسلط به نرم افزارهای تخصصی برق ETAP وEPLAN ، نرم افزارهای تخصصی روشنایی DIALux, Carandini Lumcal  و………آماده ارائه خدمات ذیل به مشتریان می باشند:

  نظرات