مصوبات جلسات اول تا پنجم هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

مصوبات جلسات اول تا پنجم هیات‌مدیره

مصوبات جلسات اول تا پنجم هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

مصوبات جلسات اول تا پنجم هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران - وبسایت ساناسیستم

هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مصوبات نشست‌های برگزار شده این هیات را، منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان، مصوبات نشست‌های برگزار شده هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای منتشر شد. اولین نشست هیات مدیره دوره ششم در روز شانزدهم آذرماه و چهار نشست دیگر هم در زمستان سال جاری برگزار شده است. در ادامه مصوبات این نشست‌ها را می‌خوانید:

نشست اول هیات مدیره روز یک‌شنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۶:

در این نشست پس از تعیین رییس هیات مدیره، نواب رییس و خزانه‏دار، تشکیل کارگروه‏های «بررسی عناوین و چیدمان کمیسیون­ها» ، «بررسی مشکلات اساسنامه و ابهامات آن» و «بررسی منابع درآمدی و تهیه بودجه سال منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۰» مصوب شد.

نشست دوم هیات مدیره روز یک‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۷:

موارد تدوین طرح تسهیل عضویت اعضا (برای اعضای قدیمی)، تصویب ادامه فعالیت حضور دبیر فعلی سازمان برای ۴ ماه منتهی به فروردین ماه ۱۴۰۰، انتشار کتاب مشاوران حوزه فناوری اطلاعات، دعوت از روسای کمیسیون­ها با هماهنگی دبیر سازمان برای ارائه گزارش، معرفی فرهاد کرم‏زاده به عنوان نماینده سازمان نظام صنفی رایانه­ای برای عضویت در کارگروه «اعطای بسته تسهیلات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به استان­های کشور»، در این نشست مصوب شدند.

نشست سوم هیات مدیره روز یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۱:

تقویض اختیار به رییس هیات‏مدیره در خصوص استخدام مشاور و کارشناس برای ارائه خدمات مشاوره‏ای به سازمان، برنامه زمان‏بندی و نحوه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق­العاده سازمان، تشکیل کارگروهی از کمیسیون‏ها برای تعامل با سازمان امور مالیاتی در خصوص اجرای قانون صندوق‏های مکانیزه، انتشار فراخوان معرفی نمایندگان کمیسیون‏های سازمان به منظور تشکیل کارگروه دایرکتوری تجاری، ترکیب اعضای جدید کمیته احراز استانی ۳ به ۲، افزایش تعداد اعضای کارگروه­ «بررسی مشکلات اساسنامه و ابهامات آن» از ۳ نفر به ۵ نفر، تشکیل کارگروهی برای تعامل با مرکز راهبردی افتای ریاست جمهوری در خصوص اعلام نظر در خصوص اسناد منتشر شده، و تشکیل کارگروهی برای تعامل با سازمان تامین اجتماعی، مصوبات این نشست بودند.

نشست چهارم هیات مدیره روز یک‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۰۵:

مصوبات این نشست شامل: اخذ نظرات مشورتی کارشناسان حقوقی برای تدوین رویکرد قانونی حل موارد اختلاف در خصوص انتخابات سازمان و اطلاع­رسانی­های سازمان با موضوع برگزاری مجمع و انتخابات، پس از تایید رئیس هیات­مدیره، است.

نشست پنجم هیات مدیره روز یک‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۲:

در این جلسه بیشتر به فعالیت‏های پیش‏روی سازمان تا پایان سال پرداخته شد و این موارد مصوب شدند: تشکیل کارگروه ایجاد دایرکتوری تجاری، تدوین و ارائه بودجه شش ماهه سازمان و تصویب آن در هیات­ مدیره، جمع‏بندی و ارائه گزارش توسط «کارگروه بررسی مشکلات اساسنامه و ابهامات آن» و «بررسی عناوین و چیدمان کمیسیون‏ها» تا پایان سال ۱۳۹۹.

منبع : سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

  نظرات