مصوبات جلسات ششم تا هشتم هیأت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

مصوبات جلسات ششم تا هشتم هیأت‌مدیره

مصوبات جلسات ششم تا هشتم هیأت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

مصوبات جلسات ششم تا هشتم هیأت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

هیأت مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مصوبات نشست‌های برگزار شده این هیات را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان، مصوبات نشست‌های برگزار شده هیأت مدیره این سازمان منتشر شد. در ادامه مصوبات نشست‌های ششم، هفتم و هشتم هیأت مدیره آمده است. همچنین مصوبات نشست‌های پیشین را می‌توانید در این لینک بخوانید.

نشست هشتم هیات مدیره روز یک‌شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۴:

این نشست پس از برگزاری انتخابات (در روز ۱۳۹۹/۱۲/۲۰) و تعیین تکلیف نهایی هیات مدیره با حضور قریب به اتفاق اعضا برگزار شد. در این جلسه تشکیل کارگروه «بازنگری ساختار دبیرخانه سازمان» و «طرح پیشنهادی دبیرخانه برای تسهیل تمدید عضویت اعضای قدیمی» مصوب شد. همچنین حسب پیشنهاد «کمیسیون تامین کالا و تجهیزات فاوا»، هیات مدیره با اضافه شدن سه عضو جدید به این کمیسیون موافقت کرد. شایان ذکر است که در این جلسه گزارشی هم از عملکرد کمیسیون «ساخت مراکز داده»، توسط آقای آزاد معروفی ارائه شد. در این گزارش فعالیت‏‌های انجام شده در خصوص ایجاد نظام ممیزی و رتبه‏‌بندی مراکز داده بیان شد. در همین جلسه مقرر شد نشست خبری اسفند ماه هیات‌­مدیره از ساعت ۱۱ روز سه­‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ به صورت آنلاین برگزار شود.

نشست هفتم هیات مدیره روز یک‌شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۰:

در این جلسه «طرح پیشنهادی دبیرخانه برای تسهیل تمدید عضویت اعضای قدیمی» و فعالیت‌‏های انجام شده برای برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌‏العاده سازمان (به تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰) توسط دبیر سازمان بیان و تشریح شد. علیرضا عابد‌‌ی‌‏نژاد و حسین اسلامی هم گزارش‏‌هایی در خصوص برگزاری نشست هیات عمومی و معرفی نماینده نظام صنفی رایانه­‌ای استان تهران برای ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌­ای کشور ارائه کردند. مجید اورعی نیز گزارش کارگروه بررسی ساختار کمیسیون‌­ها را ارائه داد.

پس از ارائه وضعیت پروژه ایجاد دایرکتوری تجاری توسط دبیر سازمان و حسب ضرورت در اجرای آن، مقرر شد کارگروه ایجاد دایرکتوری تجاری با مسئولیت دبیر سازمان و با حضور نمایندگانی معرفی شده توسط کمیسیون­‌ها تشکیل و فعالیت خود را آغاز کند.

نشست ششم هیات مدیره روز یکشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۶:

در این جلسه ابتدا گزارشی توسط حسین اسلامی از برگزاری نشست خبری مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ارائه شد. سپس برنامه‏ زمان‌‏بندی برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده توسط هیات مدیره مصوب شد. در همین جلسه آقایان آزاد معروفی، فرهاد کرم‌‏زاده و علیرضا عابدی‌‏نژاد به عنوان نامزدهای سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران برای عضویت در شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای کشور مشخص شدند.

  نظرات