نقد و بررسی فایروالهای XG کمپانی سوفوس SOPHOS

نقد و بررسی فایروالهای XG کمپانی سوفوس SOPHOS

نقد و بررسی فایروالهای XG کمپانی سوفوس SOPHOS

نقد و بررسی فایروالهای XG کمپانی سوفوس SOPHOS

در این مقاله از معرفی سری محصولات فایروالهای XG از کمپانی SOPHOS سوفوس با ما همراه باشید. کمپانی SOPHOS در سال ۱۹۸۵ در زمینه تولید محصولات آنتی ویروس و رمز نگاری فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور و با ۱۰۰ میلیون کاربر فعالیت خود را در یکپارچه سازی و ساده سازی راه کارهای امنیت شبکه متمرکز ساخته است. کمپانی SOPHOS اولین و تنها فایروالی است که برای یکپارچه سازی و هماهنگ در امنیت نقاط  انتهایی  از تکنولوژی Heartbeat که خود آن را ابداع کرده است، استفاده می کند.فایروالهای  XG کمپانی SOPHOS بهترین فایروال در زمینه محافظت از شبکه در جهان است که در آن تهدیدات قابل رویت بوده و به طور خودکار به آن ها پاسخ می دهد. به عبارت دیگر فایروال روشی جدید در پاسخ به تهدیدات امنیتی و مانیتور کردن تمام چیزهایی که در شبکه اتفاق می افتد را از طریق فایروال شناسایی کرده و آن ها را مدیریت می کند.

ویژگی های فایروالهای XG کمپانی SOPHOS

فایروالهای کمپانی SOPHOS به عنوان بهترین فایروالهای محافظت از شبکه دارای ویژگی هایی زیر می باشد:در پنل غنی داخلی امکان گزارش گیری قرار داده شده است و برای چندین فایروال گزارش های قوی و متمرکز قدرتمند در could موجود است. این ویژگی باعث می شود که دید فوق العاده ای در تمام شبکه برای برنامه های ناخواسته و ناشناخته، بارهای مشکوک، تهدیدهای پیشرفته، ترافیک رمزگذاری شده ، کاربران مخاطره آمیز و سایر موارد مشابه ایجاد شود.

ویژگی ممتاز فایروالهای  XG کمپانی SOPHOS سوفوس به عنوان تنها راه حل امنیتی شبکه، قابلیت شناسایی منبع سرایت در شبکه به طور کامل است که به طور خودکار در پاسخ، دسترسی به سایر منابع شبکه را محدود می کند. این کار توسط  Heartbeat تکنولوژی خاص امنیتی که توسط کمپانی SOPHOS ابداع شده است، انجام می گیرد. Heartbeat از راه دور وضعیت بین نقاط انتهایی سوفوس و فایروال را بررسی کرده و آن را به اشتراک می گذارد.از دیگر ویژگی های فایروالهای XG کمپانی SOPHOS می توان به could Sandboxing و تحلیل کامل تهدیدات با هوش مصنوعی، کنترل وب و کنترل برنامه ها، محافظت از شبکه در برابر تهدیدات پیشرفته ای ازجمله IPS با رتبه های بالا، محافظت از ایمیل و WAF، محافظت از باج افزارها و Dual AV اشاره کرد، که تنظیم و مدیریت آن ها به راحتی امکان پذیر است. اگر بخواهیم در یک جمله مزیت فایروالهای XG را بیان کنیم این گونه می توان گفت که امنیت شبکه به صورت کارآمد، قدرتمند و سریع تنها با فایروالهای XG کمپانی SOPHOS  به راحتی و سهولت امکان پذیر است.

دستگاه های سخت افزاری سری XG

این سری از سخت افزارها دارای جدیدترین فناوری چند هسته ای با ذخیره سازی بسیار مطمئن هستند. در ادامه به چیزهایی که با هر دستگاه در سری XG دریافت خواهید کرد، اشاره می کنیم.مدیریت آزاد از طریق Sophos مرکزی، حفاظت کامل Wireless در لایسنس پایه، گزارش به وسیله صندوق و یا گزارش از طریق فایروال سوفوس مرکزی به مدت ۷ روز و انعطاف پذیری برای افزودن ماژول های اختیاری جهت انطباق با فایروال شما همگام با تغییرات در محیط  از دریافتی های شما در سری فایروالهای XG کمپانی SOPHOS است.

  نظرات