هیأت ­رئیسه مجمع عمومی عادی

فراخوان اعلام آمادگی برای حضور در هیا‌ت‌رئیسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان

هیأت ­رئیسه مجمع عمومی عادی

از اعضای علاقه‌مند به حضور در هیأت ­رئیسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌­العاده نوبت دوم سازمان دعوت می‌­شود آمادگی خود را تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۹، اعلام کنند.

به استحضار می­رساند مجمع عمومی عادی به طور فوق‌­العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌­ای استان تهران از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه مجمع عمومی عادی به طور فوق­‌العاده نوبت دوم سازمان با تشکیل هیأت­­ رئیسه­ چهار نفره شامل یک نفر رئیس، دو نفر ناظر و یک نفر منشی به صورت حضوری رسمیت می‌یابد؛ ابتدا در ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ هیات­‌رئیسه مجمع از میان اعضای دارای مجوز فعالیت معتبر تشکیل می‌شود و رسمیت پیدا می‌کند.

یادآوری می‏‌شود که مجمع عمومی عادی به طور فوق‌­العاده نوبت دوم سازمان توسط هیات‌­­رئیسه‌ای ۴ نفره شامل یک نفر رئیس، دو نفر ناظر و یک نفر منشی (از میان اعضای دارای مجوز فعالیت معتبر) مدیریت می‌‏شود‏. هیات رییسه با حضور از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ مجمع را تشکیل و به آن رسمیت می‏‌دهند.

به همین منظور از اعضای علاقه‌مند به حضور در هیات­‌رئیسه مجمع درخواست می­‌شود فرم ذیل را تا ساعت ۱۷:۰۰ روز سه‌­شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ تکمیل نمایند.

منبع: وزارت کشور

  نظرات