داکت برق – بخش سوم

داکت برق – بخش سوم

داکت برق

داکت برق - بخش سوم

داکت برق چسبی چیست؟

در فرآیند نصب داکت ها از روش های مختلفی استفاده شده و در اغلب مواقع لازم است با پیچ و سوراخ شدن دیوار این تجهیزات را نصب نمود. نوع کاربردی دیگری از داکت های برق به صورت چسب دار تولید میشوند و کافیست روکش چسب از سطح داکت برداشته شود و در محیط های مورد نظر نصب شوند. در محیط هایی که تعداد و اندازه کابل ها زیاد می باشد، بهتر است با سوراخ کردن داکت به دیوار متصل شود تا مقاومت آنها در برابر وزن کابل تضمین شده باشد.

موارد مهم در خرید داکت برق

با توجه به تنوع بالایی که در داکت های موجود در بازار وجود دارد، بهتر است در زمان انتخاب و خرید آنها به چند نکته مهم توجه شود. از مهم ترین موارد در زمان خرید داکت برقی می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • مدل و نوع داکت را با توجه به کارایی مورد نظر انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر هدف عبور کابل های فشار قوی می باشد، بهتر است از نوع شیاردار استفاده شود.
  • جنس بدنه داکت ها ارتباط مستقیم با کارایی آنها دارد، لذا بهتر است به نوع متریال به کار رفته در بدنه آنها توجه شود. در برخی از داکت های پی وی سی از ضایعات برای تولید آنها استفاده میشود که کیفیت بسیار پایینی داشته و دوام و ماندگاری آنها در سطح مطلوبی قرار ندارد.
  • اندازه و ابعاد و سایز آنها با هم متفاوت می باشد. با توجه به نوع کابلف سایز و تعداد آنها باید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

فروش اینترنتی داکت برق

آی تی شبکه به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز ارائه دهنده تجهیزات مورد نیاز در راه اندازی انواع شبکه، در مجموعه محصولات خود داکت های برق را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که علاوه بر اطلاعات کاملی که درباره هر یک از محصولات ارائه شده است، می توانید با کارشناسان آی تی شبکه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که تمام محصولات این مجموعه به صورت عمده و جزئی به صورت اینترنتی قابل خریداری بوده و ارسال به تمام نقاط ایران با تضمین کیفیت و گارانتی خرید ارائه می گردد.

  نظرات