در خانه کار می کنید؟ در اینجا ۱۰ ابزار ضروری برای اتصال تیم شما از راه دور وجود دارد. – بخش دوم

در خانه کار می کنید؟ در اینجا ۱۰ ابزار ضروری برای اتصال تیم شما از راه دور وجود دارد. – بخش دوم

در خانه کار می کنید؟ در اینجا ۱۰ ابزار ضروری برای اتصال تیم شما از راه دور وجود دارد

مدیریت جلسه

جلسات ضعیف برنامه ریزی شده یا غیرضروری باعث اتلاف وقت ارزشمند مهمترین منبع شما – اعضای تیم شما می شود. جلسات بد باعث کندی روند کار، ایجاد سردرگمی و عدم اطمینان به برگزار کننده می شود. این لزوما به این معنی نیست که شما باید تمام وقت خود را صرف برنامه ریزی جلسات عالی کنید. در عوض، بگذارید فناوری به شما در این مورد کمک کند. با استفاده از Odoo اودو ، می توانید بیشتر کارها را پشت برنامه زمانبندی جلسات روی خلبان خودکار قرار دهید و روی چیزهای دیگری تمرکز کنید، فناوری بقیه کارها را انجام می دهد.

به طور خودکار جلسات را از رویدادها در برنامه های دیگر خود ایجاد کنید

با اتوماسیون اداری آسان، می توانید جلسات جدیدی را از اقدامات سایر ابزارهای برنامه ریزی و سازمانی خود ایجاد کنید. هرگز خود را در برنامه ریزی جلسات بی هدف نخواهید دید.

قبل از شروع جلسه یادآوری دریافت کنید

ابزار برنامه ریز جلسات مناسب به شما کمک می کند تا جلسات را به سرعت و به طور موثر در تقویم خود قرار دهید، و این به شما کمک می کند تا مثمر ثمر باشید. اما لازم نیست در همین جا متوقف شوید. راه دیگر برای بهره وری بیشتر این است که قبل از اینکه جلسه در هر برنامه یا دستگاهی که مناسب شما است، اعلان ها به طور خودکار برای شما ارسال شود.

نه تنها می توانید یادداشت ها را در تقویم های Google و Outlook یا از طریق ایمیل دریافت کنید، بلکه همچنین می توانید قبل از شروع رویدادها در تقویم Google، اعلان های پیامکی را دریافت کنید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا برنامه روزمره خود را کارآمدتر کنید، یک برد برای همه است زیرا به شما امکان می دهد به جای یافتن زمان مناسب برای آن، روی آماده سازی جلسه تمرکز کنید.

یادداشت های جدید را به اشتراک بگذارید و با آنها همکاری کنید

نقاط تحویل و موارد عملیاتی مهمترین نتیجه اکثر جلسات است. مهم است که فراموش نکنید این موارد را با تیم خود به اشتراک بگذارید. با این اوصاف، می توانید آن فرآیند را خودکار کنید، بنابراین دیگر لازم نیست هرگز به آن فکر کنید.

ارسال صورتجلسات برای افراد مناسب

یادداشت برداری و ارسال آنها برای افراد مناسب می تواند زمان ببرد و باعث می شود احساس اتلاف وقت داشته باشید. اجازه ندهید وقت شما را تلف کند. پس از یادداشت برداری در طول جلسه خود، Odoo اودو می تواند این موارد را برای تیم شما (و سرپرست خود) ارسال کند تا همه در یک صفحه باقی بمانند.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی از طریق ایمیل راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. قالب های سفارشی سازی آسان می توانند به شما در ساخت یک خبرنامه جذاب با اطلاعات مربوطه، به روزرسانی های تجاری و محتوای سرگرم کننده کمک کنند. ایمیل نیز یکی از بهترین راهکارها برای دستیابی به افراد مختلف در کسب و کار های مختلف است. بازاریابی از طریق ایمیل ۴۰ برابر بیشتر از توییتر یا فیس بوک در دستیابی به مشتری مورد نظر شما موثر است. در حالی که فروشگاه شما بسته است، برای به اشتراک گذاشتن محتوایی که افراد را سرگرم می کند یا آنها را با نام تجاریتان درگیر می کند، از خبرنامه خود استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ مجهز است تا به شما کمک کند چیزی را تولید کنید که نرخ باز بودن بالایی داشته باشد.

بازاریابی اجتماعی

خواه در حال مدیریت شبکه های اجتماعی برای مشاغل خود باشید و یا در تلاش برای ایجاد یک برند شخصی، مدیریت همه سیستم های رسانه های اجتماعی می تواند یک مسئولیت بزرگ باشد. شما ممکن است در حال ایجاد صفحه فیس بوک، تلاش برای بهبود نمایه LinkedIn خود باشید، یا منتظر ذکر نام شرکت در توییتر باشید. از طرف دیگر، بسیاری از مشتریان به طور خودکار به کانال های رسانه های اجتماعی متوسل می شوند تا در ارتباط با مشاغل باشند. صفحات Twitter ،Facebook و LinkedIn شما مکان پیش فرضی هستند که برای دیدن باز بودن ، فروش یا قبول بازده، افراد به آنها مراجعه می کنند.

تیمی که از راه دور کار می کند، برنامه کاملاً متنوعی دارد. برای اطمینان از اینکه بازاریابی اجتماعی از قلم نیفتد و بازاریابی محتوای شما در مسیر خود قرار دارد، می توانید از بازاریابی اجتماعی برای تعیین زمانبندی پست ها استفاده کنید، بنابراین آنها همیشه در زمان مناسب منتشر می کنند با بازاریابی اجتماعی، تیم شما می تواند به طور همزمان به نظرات، پیام های مستقیم و پست هایی که شرکت شما برچسب گذاری شده است پاسخ دهد تا با هر گونه سوال و نگرانی همراه نباشد. بازاریابی اجتماعی به شما این امکان می دهد:

به اشتراک گذاری مطالب جدید

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک جامعه پایدار در هر شبکه اجتماعی، به اشتراک گذاشتن محتوایی است که برای پیروان شما جالب خواهد بود.

Cross Post و محتوای سندیکا

شما یک پست عالی نوشتید اکنون وقت آن است که اطمینان حاصل کنیم مخاطبان شما فارغ از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می کنند آن را مشاهده می کنند. به اشتراک گذاشتن محتوا در همه پلتفرم ها خسته کننده است، اما با بازاریابی اجتماعی، می توانید به طور خودکار محتوا را بین تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.

برند خود را آنلاین کنترل کنید

پیگیری نام تجاری آنلاین شما هنگام کار با چندین ابزار، غربال کردن صفحات و صفحات لینک برای یافتن نام های تجاری نامناسب، می تواند خسته کننده باشد. بازاریابی اجتماعی می تواند به صورت خودکار شبکه های اجتماعی را برای شما نظارت کند.

یادداشت های Odoo

چه در یک جلسه باشید و چه در حال تحقیق ، یادداشت برداری به شما کمک می کند تا تمرکز کنید و بعداً برای یادآوری و تقویت زمینه کار خود به شما مرجع می دهد. ممکن است تلاش کمتری نسبت به نوشتن متن کامل باشد، اما یادداشت ها برای شکل دهی، سازماندهی و پیگیری مدت زمان قابل توجهی را نیز می طلبند. هر زمان که بخواهید در مورد چیزی یادداشت کنید، باید این کار را در یادداشت های Odoo انجام دهید.

به شما کمک می کند یادداشت های خود را عملی کنید

تبدیل یادداشت های خود به لیست کارهایی که در آن می توانید موارد را بررسی کنید، به شما امکان می دهد در بالای کار خود باشید و اطمینان حاصل کنید که پیگیری موارد مهم را از دست نخواهید داد. یا می توانید از کارهای جدید خود یادداشت درست کنید. به این ترتیب، هر زمان که چیز جدیدی به لیست کارهای خود اضافه کنید، فضای مناسبی برای ردیابی افکار و یادداشت های خود خواهید داشت.

درباره یادداشتهای تقویم خود یادآوری ایجاد کنید

گاهی اوقات ما به عنوان انسان اشتباه می کنیم و چیزهایی را فراموش می کنیم. پیگیری تمام موارد عملیاتی که فقط یادداشت کرده اید می تواند یک کار تکراری باشد. اما، شما می توانید یک گردش کار ایجاد کنید که یادداشت های شما را به طور خودکار به یک یادآوری در یک تقویم تبدیل کند بنابراین یادتان باشد که دوباره یادداشت های خود را بررسی کنید.

اسناد و پرونده ها فضای ذخیره سازی ابری

وقتی صحبت از کار از راه دور می شود، همکاری فقط از طریق چت ویدیویی انجام نمی شود، بلکه روی پرونده ها نیز انجام می شود. به همین دلیل داشتن یک برنامه ضروری است که ذینفعان پروژه را قادر می سازد پرونده ها را با تیم های راه دور خود به اشتراک بگذارند و ویرایش کنند. این جایی است که برنامه های ذخیره سازی ابری مانند اسناد Odoo می توانند به کار شما بیایند. با انتقال تمام پرونده های شما به فضای ابری، این اطمینان را می دهد که تیم شما به طور مداوم به اسناد، صفحات گسترده، ارائه ها، فیلم ها و موارد دیگر دسترسی دارند.

با استفاده از اسناد، می توانید نسخه های مختلفی از همه اسناد خود را ذخیره کرده و حقوق دسترسی را کنترل کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه به آنچه که نیاز دارند دسترسی دارند. همچنین به تاریخچه ویرایش پرونده دسترسی دارید تا ببینید چه کسی چه چیزی را تغییر داده است. بعلاوه، همکاری در زمان واقعی و جلوگیری از ارسال نسخه های ویرایش شده اسناد به جلو و عقب، آسان تر است. این همچنین یک روش عالی برای سازماندهی کار از فریلنسرها و تیم راه دور شما در هنگام نیاز به ارائه پروژه است.

امضای اسناد را آسان کنید

در حالی که به نظر می رسد قلم و کاغذ از گذشته باشد، امضاها همچنان وزن دارند و معاملات تجاری را واقعی می کنند. شما می توانید روند کار را ساده کرده و اسناد را با جوهر دیجیتال به صورت خودکار امضا کنید و این جنبه از دنیای قدیم شرکت را مدرن کنید.

ردیابی زمان و بهره وری

یکی از چالش های کار از راه دور این است که کارفرمایان و مشتری ها می خواهند بدانند که کار در حال انجام است و بهره وری نیز کوتاه نمی آید. در عین حال، کارمندان نمی خواهند چک های مستمر داشته باشند، همچنین نمی خواهند احساس کنند کسی از پشت سر آنها مراقبت می کند. این زمانی است که استفاده از یک ابزار ردیابی زمان مفید است.

این یک روش عالی برای کسب و کارها برای اندازه گیری بهره وری کارکنان است و همچنین کارکنان را مسئول کار خود می داند. از نظر کارمندان، به ویژه برای فریلنسرها و پیمانکاران مستقل، نرم افزار ردیابی زمان می تواند در هنگام ارسال فاکتور برای حقوق و دستمزد بسیار مهم باشد. همه طرف های درگیر از ردیابی بی طرفانه زمان و بهره وری بهره مند می شوند.

نتیجه گیری – کار در خانه برای ماندن در اینجاست

دوران قرنطینه در بهبوهه ویروس کرونا نشان داده است که کار از راه دور در مقیاس بسیار گسترده تر از آنچه بسیاری از شرکت ها پیش بینی کرده اند ، امکان پذیر است. شرایط انعطاف پذیر کار در حال تبدیل شدن به یک هنجار جدید است و این تغییر در فرهنگ کار محسوس است. حتی پس از عبور از بیماری همه گیر، انتظار می رود که یک تغییر فرهنگی بیشتر به سمت کار در خانه به عنوان یک قاعده ایجاد شود و بسیاری از کارمندان حداقل در بخشی از هفته می خواهند این کار را انجام دهند. از طرف دیگر، کارفرمایان، مدیران و بنیان گذاران متوجه خواهند شد که دفتر خانه در واقع می تواند به بهره وری کمک کند. با داشتن ابزارها، منابع و فن آوری پیشرفته، هرگز به این سادگی نبوده است که یک محیط کار حرفه ای در خانه ایجاد کنید که کارایی را تقویت کند.

  نظرات