دوربین مدار بسته فلتی مخفی

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

دوربین مدار بسته فلتی مخفی در این مطلب به بررسی دوربین مدار بسته فلتی مخفی و زیر مجموعه آن و انواع دوربین مدار بسته کوچک جهت آشنایی هر بیشتر شما کاربران گرامی می پردازیم.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی چیست ؟

با توجه به توضیحات مکفی و کامل دوربین مدار بسته در مطالب گذشته بر آن شدیم دوربین مدار بسته فلتی مخفی را با جزییات و کارایی مورد بررسی قرار دهیم.

همانگونه که اشاره شد دوربین مدار بسته یکی از مهتمرین عوامل فناوری در کنترل جرائم و افزایش ضریب امنیت در جوامع امروزی شده است . دوربین مدار بسته کوچک در محل هایی استفاده می گردد که نیاز به عدم دیده شدن دوربین و امنیت آن محل مورد توجه بیشتری می باشد.

مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره ویژه : ۹۱۰۱۵۱۰۸-۰۲۱

انواع دوربین مدار بسته کوچک :

دوربین مدار بسته فلتی مخفی دارای مدل های گوناگون می باشد که در ذیل به برخی مدل و کارایی آن اشاره می گردد:

دوربین مدار بسته فلتی مخفی :

کوچکترین دوربین مدار بسته در بازار ، دوربین مدار بسته فلتی مخفی می باشد که به صورت وایرلس بوده و این امکان را دارد در محیط های پوشیده در شرایط مختلف مخفی گردد.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

امکانات و کارایی دوربین مدار بسته فلتی مخفی :

۱ – این دوربین دارای لنز دو مگاپیکسل و در یک مدل دارای دید در شب محدودی می باشد.

۲ – دارای یک باطری کوچک بوده  که در صورت عدم وجود برق تا ۲ ساعت دوربین می تواند به کار خود ادامه دهد.

۳ – دارای قابلیت ضبط صدا می باشد.

۴ – قابلیت ذخیره تصویر بر روی رم MICRO SD تا ۶۴ گیگا بایت معادل ۳ روز می باشد.

۵ – در صورت وجود مودم اینترنت در محل قابلیت انتقال تصویر بر روی گوشی از طریق اپلکیشن را دارا می باشد.

۶ – به عات سایز بسیار کوچک دوربین مدار بسته ، می توان این مدل دوربین را در جاهای مختلف مانند زنگ. ددکتور دود و غیره مخفی نمود.

نصب دوربین مدار بسته فلتی مخفی

طریقه نصب دوربین مدار بسته مخفی بسیار ساده می باشد و می توان در جاهایی که امکان وجود برق باشد نصب را انجام  داد. به طور مثال برای کنترل درب واحد منزل می توان آن را در قوطی زنگ درب یا چراغ سقفی قرار داده و امنیت محل را تامین نمود. قیمت دوربین مدار بسته فلتی بسته به مدل های دید در شب و غیر دید در شب متغییر بوده و میتوان جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته مخفی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

دوربین مدار بسته کوچک پین هول :

این دوربین یکی دیگر از انواع کوچکترین دوربین مدار بسته می باشد. این مدل دوربین دارای کیفیت های ۱.۳ مگا پیکسل و دو مگا پیکسل  می باشد و این مدل دوربین دارای دید در شب نبوده و در لوکس پایین نور می تواند تصویر  برداری نماید. ای دوربین ها نیاز به دستگاه ضبط دارد تا بتواند تصاویر را بر روی  هارد ذخیره نماید.به طور مثال این دوربین ها در آسانسور ها یا اتاق ها قابل  نصب می باشد. این مدل دوربین مداربسته به علت عدم ضد آب بودن در محیط های سر پوشیده نصب می گردد.

امکانات و کارایی دوربین مدار بسته کوچک پین هول:

۱ – این دوربین مدار بسته دارای یک قاب کوچیک ۲.۵ در ۲.۵ می باشد

۲- جهت انتقال تصویر بر روی دستگاه مرکزی با کابل کواکسیال انجام می شود

۳ – دارای قابلیت ضبط صدا می باشد.

۴ – دارای دید در شب با تاریکی مطلق نمی باشد.

۵ – نصب این دوربین مدار بسته کوچک مانند دیگر دوربین های مدار بسته نیاز به کارشناس نصب دارد.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

نصب دوربین مدار بسته کوچک پین هول:

نصب دوربین مدار بسته کوچک پین هول به این روش می باشد که کابل کواکسیال و اداپتور نیاز دارد که با روشن شدن دوربین تصویر به دستگاه مرکزی منتقل می گردد. قیمت دوربین مدار بسته کوچک پین هول با توجه کیفیت تصویر متفاوت می باشد. میتوان جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته مخفی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

دوربین مدار بسته کوچک بند انگشتی :

این مدل دوربین هم یکی دیگر از مدل های انواع دوربین مدار بسته کوچک می باشد. که این دوربین دارای کیفیت های ۱.۳ مگاپیکسل و ۲ ماگپیکسل می باشد. این مدل دارای یک لنز و یک برد و دید در شب می باشد. که مانند یک شلنگ دارای متراژ متفاوت از ۵۰ سانتی متر به بالا بوده و در محیط های تقریبا پوشیده مورد استفاده قرار می گیرد.این مدل دوربین مدار بسته در پارکینگ ها ، اتاق ها ، درب واحد ها و غیره نصب می گردد.

مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره ویژه : ۹۱۰۱۵۱۰۸-۰۲۱

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

امکانات و کارایی دوربین مدار بسته کوچک بند انگشتی :

۱ – این دوربین دارای لنز ۱.۳ و ۲ مگا پیکسل می باشد.

۲ – دوربین دارای قابلیت انتقال صدا می باشد.

۳ – برای ذخیره تصویر نیاز دستگاه ذخیره ساز دارد.

۴ – انتقال تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال انجام می شود.

۵ – قابلیت دید در شب را دارا می باشد.

نصب دوربین مدار بسته کوچک بند انگشتی :

این دوربین نیاز به دو کابل کواکسیال دارد که یک کابل جهت انتقال تصویر و یک کابل جهت انتقال صدا استفاده می گردد این مدل دوربین نیز با آداپتور ۱۲ ولت دو امپر کار می نماید. قیمت این مدل دوربین مدار بسته کوچک شلنگی با توجه به کیفیت تصویر ومتراژ دارای قیمت های متفاوتی می باشد. و بشتر در محیط های سرپوشیده نصب می گردد.

مدل های دیگری از دوربین مدار بسته کوچک موجود می باشد. که دارای کیفیت های پایین می باشد و کارایی آن توصیه نمی گردد. قیمت کوچکترین دوربین مدار بسته تابعی از کارایی و کیفیت و تصویر دروبین می باشد.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی و قوانین :

با توجه به توضیح در مورد دوربین مدار بسته کوچک و دوربین مدار فلتی مخفی نیاز است به نکاتی در مورد موانع حقوقی آن نیز اشاره نماییم. دوربین مدار بسته جهت حفاظت و امنیت جامعه مورد استفاده قرار میگیرد. ولی باید در نظر داشت حریم خصوصی افراد در قانون اجازه نمیدهد که شما به طور مخفیانه تصویر برداری نمایید و در محل های نصب دوربین باید برچسب نصب دوربین مدار بسته قرار گرفته باشد و در صورت تصویر برداری مخفی از محل هایی که حریم خصوصی بوده جرم تلقی می گردد. پس شایسته است جز در مواردی مثل داخل خانه در محیط های های دیگر مثل راه پله ها مغازه ها افراد آگاه به وجود دوربین باشند.

در این مقاله دوربین مدار بسته مخفی و انواع دوربین مدار بسته کوچک و مدل ها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای استفاده از آن توضیح داده شد. در صورت به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید.

منبع:دوربین مارکت

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

  نظرات