دوربین مدار بسته کوچک

دوربین مدار بسته کوچک

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته کوچک

یکی از جدید ترین و بروز ترین مدل های دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته هایی هستند که بسیار کوچک میباشند و مشاهده ی آنها بدون اطلاع قبلی از محل نصب آن ها امکان پذیر نیست و شما میتواند در محیط هایی که میخواهید قابل رویت نباشد از این مدل دوربین هااستفاده نمایید.

شایان به ذکر که استفاده از دوربین مدار بسته مخفی تحت شرایط خاصی مورد استفاده قرار میگیرد و در این شرایط باید مجوز از مراجع قضایی گرفته شود .

انواع دوربین مدار بسته کوچک

با توجه به استقبال مردم از دوربین مدار بسته کوچک مخفی شرکت های سازنده مدل های مختلفی از این دوربین مدار بسته را نیز تولید کرده اند. که میتوان به مدل های :

دوربین مدار بسته خودکاری (که شبیه به خودکار های معمولی است که انتهای آن لنزی برای تصویر برداری تعبیه شده است)

 دوربین مدار بسته ساعت رو میزی دیجیتال (که هم کار ساعت را برای شما انجام میدهد و هم فیلم برداری میکند)

دوربین مدار بسته لامپی (همانند لامپ های نسل جدید LED  میباشد که این امکان را به شما میدهد که از طریق تلفن همراه هوشمندتان اقدام به روشن و خاموش کردن چراغ های تعبیه بر روی آن نمایید. )

یکی دیگر از این دوربین ها که رایج تر از مدل های دیگر میباشد ، دوربین مدار بسته فلتی یا بند انگشتی میباشد که شامل دو قسمت  بورد الکترونیکی و لنز میباشد و شما میتوانید از آن در هر مکانی نیز استفاده نمایید.

این مدل از دوربین مدار بسته ها نیازی به دستگاه مرکزی ندارند و بر روی خود هر کدام از مدل هایی که بالا ذکر شد جایگاه حافظه ی Micro SD  تعبیه شده است که شما میتوانید با قرار دادن کارت حافظه Micro SD  تصاویر را در داخل آن ذخیره کنید .

یکی دیگر از ویژگی هایی که دوربین های مدار بسته کوچک دارد این است که نیازی به برق ندارند و باتری آن ها  میتواند تا چند ساعت نیاز های شما را بر طرف سازد.

حال برای شما این سوال پیش می آید که چگونه میتوان تصاویر ضبظ شده را مشاهده نمایید .

برای حل این مشکل شرکت های سازنده  دوربین های مدار بسته کوچک راه کاری اندیشیده اند، شما به دو روش میتوانید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید که در روش اول نیاز به اینترنت در محیطی که دوربین را قرار داده اید میباشد و شما ابتدا باید دوربین را به اینترنت متصل نمایید و از آن پس میتوانید به صورت آنلاین تصاویر را بر روی تلفن همراه هوشمندتان نیز مشاهده نمایید . در روش دوم نیازی به اینترنت نیست وشما میبایست در نیاز به تصاویر ضبط شده دوربین مدار بسته ، کارت حافظه را از دستگاه جدا کرده و با استفاده از رم ریدری که همراه با این دوربین ها تقدیم شما میگردد تصاویر را بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود مشاهده نمایید .

موارد استفاده از دوربین های مدار بسته کوچک :

این مدل از دوربین های مدار بسته به دلیل کوچک بودن و قابل مشاهده نبودن استفاده های بسیاری دارند که از میان آن ها میشود به کاربرد برای نظارت بیشتر و  نامحسوس  به کارمندان شرکت ، پرستار کودک ، پرستار سالمند و … اشاره نمود

منبع : دوربین مارکت

  نظرات