رونمایی از وبگاه پایش فضای کسب‌‏وکار فناوری اطلاعات

رونمایی از وبگاه پایش فضای کسب‌‏وکار

رونمایی از وبگاه پایش فضای کسب‌‏وکار فناوری اطلاعات

رونمایی از وبگاه پایش فضای کسب‌‏وکار فناوری اطلاعات - وبسایت ساناسیستم

سازمان نظام صنفی رایانه‌‏‏ای استان تهران از وبگاه پایش فضای کسب‏ وکار فناوری اطلاعات، در قالب «سامانه پایش فضای کسب‌‏وکار» رونمایی کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌‏‏ای استان تهران در راستای عمل به مأموریت خود در حوزه شفاف‌سازی فضای کسب‌‏وکار و تسهیل دسترسی اعضای سازمان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات به منابع و اطلاعات بازار، اقدام به طراحی، توسعه و راه‌‏اندازی بستری برای پایش فضای کسب‏ وکار فناوری اطلاعات، در قالب «سامانه پایش فضای کسب‌‏وکار» کرده است.

وبگاه پایش فضای کسب‌‏وکار با پوشش هفت بخش اصلی مناقصات، قراردادها، قوانین و مقررات، تسهیلات، مجوزها، نمایشگاه‌ها و اسناد و منابع حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و به‏روزرسانی منظم آن‌ها، سعی دارد بتواند منبعی قابل استناد و اثرگذار برای مخاطبان حوزه فاوا باشد.

  1. مناقصه‌ها: سامانه پایش فضای کسب و کار، با پوشش آگهی‌های مناقصه، مزایده و فراخوان‌های حوزه فاوا، ضمن اطلاع‌رسانی در این حوزه، فرصتی برابر در اختیار بنگاه‏‌های اقتصادی بزرگ و کوچک فناوری اطلاعات در سراسر کشور فراهم می‌کند.
  2. قراردادها: در قسمت قراردادهای حوزه فناوری اطلاعات، قراردادهای منعقد شده با امکان جستجوی موضوع، کارفرما و کارگزار، تاریخ انعقاد، مدت، مبلغ و …در دسترس است.
  3. قوانین و مقررات: در این قسمت، قوانین، مصوبات، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و… حوزه فناوری اطلاعات با امکان جستجوی مرجع و تاریخ تصویب و لینک مربوطه به منظور دسترسی کاربران قرار دارد.
  4. تسهیلات: تسهیلات و مشوق‌های مختلف برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغال‏‌زایی شرکت‌های حوزه فاوا و همچنین ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، با امکان جستجوی نهاد ارائه‌‏‏دهنده، دریافت‌‏‏کنندگان تسهیلات، حوزه‌های مشمول تسهیلات، وبگاه مربوط و آخرین مهلت استفاده جمع‏‌آوری و به‌روزرسانی می‌‏شود.
  5. مجوزها: مجوزهای لازم برای فعالیت شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات در رسته‌های مختلف، یکی دیگر از بخش‌های اصلی این سایت است.
  6. نمایشگاه‌ها: اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌ها، سمینارها و رخدادهای مهم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف دسترسی راحت‌تر علاقه‌مندان به شرکت در این رویدادها به صورت جداگانه عنوان شده است.
  7. اسناد و منابع: اسناد، مقاله‌ها، گزارش‌های حوزه فناوری اطلاعات و منابع مورد نیاز کاربران حوزه در رسته‌های مختلف برای دسترسی و استفاده علاقه‌مندان در این حوزه با قابلیت جستجوی پیشرفته در این بخش قرار دارد.

تلاش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به عنوان حافظ منافع بخش خصوصی، بازوی مشورتی دولت و حاکمیت درسطوح کلان و سیاست‌گذار حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر این است که سامانه پایش بتواند ضمن کمک به شفافیت در بازار، تسریع‏‌کننده دسترسی کاربران در این حوزه باشد.

از همه علاقه‌مندان دعوت می‌‏شود نظرها و پیشنهادهای سازنده خود را به منظور بهبود کمی و کیفی وبگاه از طریق پست الکترونیکی bem@tehrannsr.org ارسال و یا با شماره ۸۸۷۳۴۴۹۹ داخلی ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع : سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

  نظرات