طرح تشویقی سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران برای تسهیل تمدید عضویت اعضای با بدهی سه سال و بیشتر

طرح تشویقی سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران

طرح تشویقی سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران برای تسهیل تمدید عضویت اعضای با بدهی سه سال و بیشتر

طرح تشویقی سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران برای تسهیل تمدید عضویت اعضای با بدهی سه سال و بیشتر - وبسایت ساناسیستم

با توجه به درخواست برخی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران که مدت زیادی از تاریخ اعتبار مجوز فعالیت آن‏ها گذشته و همچنین شرایط ویژه کسب‌‏وکارها و نیاز اعضا، هیات مدیره سازمان در هشتمین نشست خود در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴، طرحی را برای تسهیل تمدید عضویت این دسته از اعضا مصوب کرد.

طبق این طرح، برای آن دسته از اعضای سازمان (در همه شاخه‏‌ها) که تاریخ اعتبار عضویت آن‏ها قبل از ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ است (اعضایی که ۳ سال و بیش از ۳ سال بدهی در پرداخت حق‌عضویت دارند)، تسهیلاتی به منظور پرداخت حق‌عضویت و تمدید مجوز فعالیت در نظر گرفته شده است.
این دسته از اعضا می‌توانند حق عضویت سال‌های قبل خود را با احتساب «یک» برگ رای (حداقل حق عضویت سالانه) و بر اساس هزینه همان سال (که توسط مجمع عمومی آن سال مصوب شده) پرداخت کنند. حق عضویت سال ۱۴۰۰ نیز طبق روال جاری و هزینه‌های اعلامی مصوب مجمع عمومی سال ۱۳۹۸ سازمان و بر اساس آخرین رتبه‏‌بندی سازمان برنامه و بودجه (شورای عالی انفورماتیک سابق) محاسبه خواهد شد. مجوز فعالیت صادره این اعضا، از تاریخ تایید پرداخت به مدت یک سال معتبر خواهد بود.
متقاضیان استفاده از مزایای این طرح، می‌توانند در بازه زمانی ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ طبق روال جاری از طریق پورتال سازمان به نشانی https://tehran.irannsr.org اقدام به ورود به پروفایل و تمدید عضویت کرده و حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ هزینه را پرداخت کنند.
لازم به ذکر است که این طرح فقط یک بار اجرا خواهد شد.

  نظرات