فراخوان گردآوری پیشنهادهای اصلاح بخشنامه ۱۴/۱۱ سازمان تأمین اجتماعی

فراخوان گردآوری پیشنهادهای اصلاح

فراخوان گردآوری پیشنهادهای اصلاح بخشنامه ۱۴/۱۱ سازمان تأمین اجتماعی

فراخوان گردآوری پیشنهادهای اصلاح بخشنامه 14/11 سازمان تأمین اجتماعی - وبسایت الکتریکی کرمی

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نظر دارد با هدف مشارکت در به‌‏هنگام‌‏سازی بخش‌نامه ۱۴/۱۱ (موضوع قراردادهای انفورماتیکی)، پیشنهادهای خود را گردآوری و به سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این سازمان در نظر دارد با هدف مشارکت در به‌‏هنگام‌‏سازی بخش‌نامه ۱۴/۱۱ سازمان تأمین اجتماعی (موضوع قراردادهای انفورماتیکی)، پیشنهادهای خود را گردآوری و به سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهد.

با گذشت دو سال از اجرای بخش‌نامه ۱۴/۱۱ سازمان تأمین اجتماعی که در اواخر سال ۱۳۹۷ ابلاغ شد، سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران نظرها و پیشنهادهای اعضای این سازمان را گردآوری، تدوین و در قالب یک بسته پیشنهادی برای سازمان تامین اجتماعی ارسال خواهد کرد.

از انجا که کسب‏‌وکارهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت در حال شکل‏‌گیری هستند ضرورت به‌‏هنگام سازی این بخشنامه بیش از پیش احساس می‏‌شود. بر همین اساس، سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان در نظر دارد، به صورت مرتب در فواصل زمانی مشخص، این فرآیند را اجرا و پیشنهادهای اصلاحی خود را به سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهد.

لذا از همه اعضای سازمان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات درخواست می‌‏شود حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ مشکلات (حداکثر ۳ مشکل با اولویت) به همراه پیشنهادهای رفع آن را از طریق فرم زیر ثبت و اعلام کنند. شایان ذکر است که بر اساس نظرهای گردآوری شده، نشستی برای جمع‏بندی نهایی پیشنهادها برگزار خواهد شد.

منبع : سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

  نظرات