واکنش مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به درخواست تعویق نمایشگاه الکامپ/ به جای همکاری به دنبال تعویق نمایشگاهید؟!

واکنش مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به درخواست تعویق نمایشگاه الکامپ

واکنش مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به درخواست تعویق نمایشگاه الکامپ/ به جای همکاری به دنبال تعویق نمایشگاهید؟!

واکنش مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به درخواست تعویق نمایشگاه الکامپ/ به جای همکاری به دنبال تعویق نمایشگاهید؟! - وبسایت سانا

مشاور وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به درخواست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور مبنی بر تعویق نمایشگاه الکامپ واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، حسن زمانی، طی نامه‌ای خطاب به نظام‌الدین خوارزمی، رئیس شورای مرکزی نصر کشور که خواستار تعویق سه ماه‌ی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ شده بود، پاسخ داد.

در این نامه که در تاریخ ۸ تیر ماه منتشر شده، ذکر شده است که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی بر مبنای وظایف قانونی محوله در برگزاری نمایشگاه‌ها و در جهت رونق فضای کسب و کار و پس از یک دوره رکود نسبتا طولانی، در اواخر سال گذشته پس از اخذ مجوز رسمی وزارت محترم بهداشت مبنی بر برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در شرایط زرد و نارنجی کرونا، پروتکل‌های بهداشتی مختص برگزاری نمایشگاه را از اتحادیه جهانی نمایشگاه‎ها (UFI) دریافت کرد.

پس از تطبیق این پروتکل‌ها با موازین بهداشتی کشور و با همکاری مسئولین ذیربط آن را به تصویب ستاد ملی کرونا رساند و تاکنون نیز ده‌ها نمایشگاه تخصصی در سطح مراکز نمایشگاهی کشور و با عنایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت ناظران محترم وزارت بهداشت برگزار شده است.

در این نامه با ابراز تعجب از درخواست نصر کشور ذکر شده است که سازمان نظام صنفی به‌عنوان مهم‌ترین نهاد صنفی حوزه‌ی رایانه‌ای پس از یک سال وقفه در برگزاری پر اهمیت‌ترین نمایشگاه این عرصه و به جای همکاری و تلاش در جهت برپایی نمایشگاه الکامپ با استانداردهای لازم، درصدد توجیه برای تعویق چندباره‌ی آن است.

گفتنی است نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط زرد و نارنجی کرونایی در روزهای ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه برگزار خواهد شد.

فایل نامه‌ی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در پیوست خبر قابل دریافت است.

منبع : سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران

 

  نظرات