چهارمین فراخوان پذیرش شرکت‌های فناور در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، منتشر شد

چهارمین فراخوان پذیرش شرکت‌های فناور در پارک فناوری اطلاعات

چهارمین فراخوان پذیرش شرکت‌های فناور در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، منتشر شد

چهارمین فراخوان پذیرش شرکت‌های فناور در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، منتشر شد - وبسایت راشا

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات پذیرش تعداد محدودی شرکت فعّال در حوزه ICT را، برای استقرار در سایت‌های استان البرز، استان خراسان رضوی و استان سمنان ر آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات پذیرش تعداد محدودی شرکت فعّال در حوزه ICT را، برای استقرار در سایت‌های استان البرز، استان خراسان رضوی و استان سمنان را آغاز کرده است.

به نقل از روابط عمومی پارک فاوا، فرآیند ثبت‌نام در این فراخوان از ۱۱ بهمن‌ماه شروع شده و شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ برای ثبت‌نام و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

از آنجا که سقف تعداد درخواست‌های پذیرش در فراخوان با محل استقرار سایت سجّاد (استان‌های تهران و البرز)، ۴۰ شرکت و با محل استقرار سایت مشهد مقدس/سمنان، ۲۰ شرکت است، چنانچه تعداد درخواست‌ها زودتر از مهلت زمانی تعیین شده به سقف تعداد مورد نظر برسد، ثبت درخواست‌ها متوقف می‌شود.

شرکت‌های متقاضی استقرار در این پارک، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند. علاوه براین، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تکمیل کاربرگ‌ها و ارسال اطلاعات خود باید با مراجعه به سامانه ثبت‌نام از طریق وبگاه پارک به نشانی http://ict-park.ir اقدام کنند.

همچنین برای آگاهی متقاضیان، سایت البرز (سجاد سابق) که سایت اصلی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود، در زمینی به وسعت حدود ۲۲ هکتار (دارای بیش از ۴۰ بلوک مسکونی و اداری) در کیلومتر ۲۶ اتوبان تهران کرج و در استان البرز واقع شده و در حال حاضر ۱۷ شرکت فناور در این سایت مشغول به فعالیت هستند.

منبع :  سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

  نظرات