خرید دوربین مداربسته برای مغازه

خرید دوربین مداربسته برای مغازه

 

خرید دوربین مداربسته برای مغازه

 

خرید دوربین مداربسته برای مغازه

جلوگیری از سرقت ، کنترل از راه دور ، نظارت بر کارکنان و … همه باعث می شود تا یک مغازه دار یا صاحب فروشگاه به فکر نصب دوربین مغازه بیفتد . دوربین مغازه ها دوربین های مخصوصی نیستند و با داشتن چند ویژگی می توان یک دوربین مداربسته برای مغازه داشت . حفظ امنیت و داشتن نظم مهم ترین عواملی است که لازم است یک فروشگاه یا مغازه داشته باشد و دوربین مدار بسته مغازه می تواند شما را به این اهداف برساند . شما می توانید با داشتن هر دوربین مداربسته  از لحاظ نظارتی ، تصاویر را روی گوشی خود ببینید . اگر در فروشگاهتان کالایی ارزشمند داشته باشید ، شما باید بتوانید به صورت شبانه روزی مغازه خود را با دوربین مداربسته مغازه تحت کنترل داشته باشید  .

دوربین مداربسته مناسب برای مغازه

  • دوربین مغازه ها به دو دسته indoor و outdoor تقسیم می شوند زیرا شما هم برای داخل و هم برای خارج از فروشگاه خود نیاز به دوربین مداربسته دارید . قطعا با دوربین مدار بسته مغازه outdoor رفت و آمد مشتریان را چک می کنید و در صورت بروز مشکل در نبود شما با نظارت از آن طریق می توانید بررسی کنید . با دوربین مداربسته مناسب برای مغازه از نوع indoor علاوه بر اینکه از سرقت کالاها و اموال خود مراقبت می کنید ، می توانید نظر مشتریان خود را نیز در مورد محصولاتتان بدانید و بفهمید بیشتر از چه محصولی بازدید می کنند تا آن محصول را بیشتر وارد مغازه خود کنید . یا اگر در نبود شما کارکنانتان مشغول به کار هستند ، می توانید از راه دور بر آن ها کنترل و نظارت داشته باشید .
  • دوربین مغازه ها باید بتواند جزئیات را به طور دقیق بررسی کند ؛ به طور مثال ، صندوق یک فروشگاه که مهم ترین محل آن است باید به طور دائم زیر نظر باشد . دوربین مغازه باید در محل مناسبی نصب گردد و بهتر است به صورت تخصصی و به دست فرد متخصص بررسی گردد .
  • بهتر است دوربین مداربسته مغازه را از دور کنترل کرد  تا بر عملکرد پرسنل خود نظارت داشته باشید ، یکی از ویژگی های دوربین مداربسته مناسب برای مغازه  قابلیت زوم است که بتوانید ریز ترین نکات را مشاهده کنید .
  • همانطور که گفته شد اگر برای خارج از مغازه خود دوربین مداربسته مغازه می خواهید ، بهتر است دوربینی تهیه کنید که در شرایط جوی نامناسب دچار مشکا ل نشود و در برابر باد ،گرد و غبار و باران در تصویر برداری دوربین مغازه شما اختلالی ایجاد نشود .
  • یکی از ویژگی های دوربین مغازه داشتن قابلیت دید در شب است زیرا قطعا شما به طور مداوم در مغازه نخواهید بود و باید بتوانید در شب و در تاریکی مطلق نیز امکان نظارت داشته باشید .
  • قیمت مناسب ، ویژگی دیگری است که برای هر فردی اهمیت دارد و این مشکل با تنوع بسیار دوربین مداربسته مناسب مغازه حل می شود . برند های بسیاری با همین ویژگی ها دوربین برای مغازه تولید و به بازار عرضه کرده اند .
  • بهتر است سیستم  دوربین مغازه ها قابلیت انتقال تصویر را داشته باشند تا دوربین مغازه روی گوشی مشاهده شود و از راه دور قابلیت نظارت و کنترل داشته باشد . شما با مشاهده دوربین مغازه روی گوشی خود در هر مکانی که باشید می توانید مغازه را زیر نظر داشته باشید و از سرقت آن جلوگیری کنید .

منبع : دوربین مارکت 

  نظرات